Berge Sag styrker teamet med ny ettermarkedsansvarlig
Berge Sag har ansatt Andreas Fosse fra Ølensvåg som ny ettermarkedsansvarlig. Fosse vil ha ansvar for å håndtere spørsmål og henvendelser fra kunder etter at de har flyttet inn i sitt nye hus eller hytte.
Dette er en viktig rolle for oss, da vi ønsker å gi våre kunder best mulig oppfølging og støtte i etterkant av overtagelsen. Våre ansatte på ettermarked jobber hver dag for å sikre at alle henvendelser blir behandlet så raskt og effektivt som mulig, slik at kunden får den hjelpen de trenger.
Kundetilfredshet er viktig for oss
Berge Sag har alltid hatt et sterkt fokus på kundetilfredshet. Vi ønsker at våre kunder skal være fornøyde med både byggeprosessen og resultatet, også i etterkant av innflytting. Derfor er det viktig for oss å ha en god prosess for å håndtere spørsmål og henvendelser fra kunder.
Når en kunde tar kontakt med ettermarkedsavdelingen, vil Andreas være ansvarlig for oppfølgingen av henvendelsen. Andreas vil lytte til kunden og deretter jobbe sammen med kunden for å finne en god løsning. Han har lang erfaring fra byggebransjen, og han har god kunnskap om hvordan man håndterer spørsmål og henvendelser fra kunder.
En trygghet for kundene
Vi vet at det er en trygghet for våre kunder at vi har en egne, dedikerte ressurser som jobber med service og reklamasjonsarbeid.
Vi er glade for å ha Andreas med på laget. Vi er sikre på at han vil gjøre en god jobb med å håndtere spørsmål og henvendelser fra våre kunder.
Andreas Fosse er klar for utfordringen
Andreas er glad for å ha fått denne muligheten. Han har jobbet i byggebransjen i mange år, startet som lærling i vårt eget tømrerfirma Berge Sag Fagbygg, og han har god erfaring med å håndtere spørsmål og henvendelser fra kunder.
- «Jeg er opptatt av å gi kundene en god opplevelse, også i etterkant av byggeprosessen. Jeg vil gjøre alt jeg kan for å hjelpe kundene med å løse eventuelle problemer eller spørsmål,» sier han.
Han er også opptatt av å samarbeide godt med de andre byggeledere og alle involverte parter for å finne den beste løsningen for kunden.
- «Jeg vet at dette er en viktig rolle for å sikre at kundene våre er fornøyde med sitt nye hus eller hytte,» avslutter Andreas.
Andre saker
Bli kjent med Berge Sag: Eirik Øverland
Han begynte som snekker i Berge Sag Fagbygg. Nå stortrives Eirik Øverland som proffselger i XL-BYGG. – Hva går jobben din ut på? – Som proffselger går jobben min ut på å passe på at kundene har det de trenger til enhver tid. Jeg prøver å være litt i forkant for å kunne forutse kundens neste steg. Det er viktig, spesielt om det oppstår leveringsutfordringer. På min avdeling har vi fordelt hver enkelt kunde oss imellom. Men vi er flere selgere som er gode på egne felt, og hjelper hverandre på tvers om det er noe vi kan bistå med. – Hva gjør du på fritiden? – Det går mest i fotball,...
Berge Sag ansetter bærekraftsleder fra egne rekker!
De siste årene har EU kommet med et nytt bærekraftsdirektiv, kalt CSRD. Hensikten med den nye lovgivningen er at de store bedriftene skal være med å ta ansvar for en bærekraftig utvikling, i tråd med FNs bærekraftsmål. FNs bærekraftsmål er verdens felles arbeidsplan for å utrydde fattigdom, bekjempe ulikhet og stoppe klimaendringene innen 2030. Les mer om FNs bærekraftsmål her: https://www.regjeringen.no/no/tema/utenrikssaker/utviklingssamarbeid/sdg_oversikt/id2505654/ Ser både muligheter og utfordringer med nytt regelverk Som en av de store aktørene i bransjen vil...